Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2013 12:36 - Как да купуваме, след като не продавате?
Автор: argobg Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1954 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.07.2013 12:37


 Реших, че ми трябва твърд куфар за лаптоп, яяя да поровим в търсачката и да видим какво се продава в Бг. Ооооо, супер в родната ни онлайн мрежа е бъкано с това, което търся. Избирам най-изгодното, правя регистрация с въвеждане на куп излишни въпроси и отговори, кодове от картинки, кога е създадена Българската държава, кой е последния хит на Милко Калайджиев… и т.н. Следват 2 автоматични имейла “Вие се регистрирахте…”, “Вашата поръчка е приета..” и чакам обаждане за потвърждение. От петък сутринта до понеделник на обяд – мълчание, реших да звънна, тъй като в сайта нямаше “Срок на доставка”. Никой не вдига. След малко от същия номер ми звъни заспал мъжки глас, питам имат ли стоката и кога ще ми я доставят. – “Ние ще ви се обадим по-късно”?!? Към 5 следобед “заспалия” пак ми се обади и ми каза, че имали само 1 наличен, но бил дефектен и т.н. Ясноооо, “заспалия” няма да свърши работа, пробвам в следващия сайт. От него реагираха “светкавично” като ми се обадиха в 20:45?!? за да ми кажат, че го нямат наличен и много съжаляват. Реших да не си губя времето и да ги чакам да ми отговарят един по един, затова направих едновременно поръчки в нови 5 сайта.
image


Резултат: 3 имейла в които съжаляват, че нямат исканата от мен стока, и 2 телефонни обаждания с позната стратегия с дефектна и повредена бройка, дето шефа не знаел колко и как да я намали, но “Ние ще ви се обадим..” дрън-дрън. След проба в 10 онлайн магазина си останах без куфарче, но с множество регистрации в сайтове от които очаквам да ме залеят със спам и да се чудя как да ги блокирам.

Драги Бг търговци, толкова ли е трудно да си изчистите сайтовете от продукти които нямате, и как да купуваме, след като Вие не продавате?

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: argobg
Категория: Други
Прочетен: 435183
Постинги: 155
Коментари: 74
Гласове: 118
Спечели и ти от своя блог!